Da'wah Front Nigeria Online Forum
worden tentoongesteld - Printable Version

+- Da'wah Front Nigeria Online Forum (http://forum.dawahfrontnigeria.com)
+-- Forum: Special Lesson (http://forum.dawahfrontnigeria.com/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Special Lesson (http://forum.dawahfrontnigeria.com/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Thread: worden tentoongesteld (/showthread.php?tid=273074)

worden tentoongesteld - Banning - 10-28-2020

Een Google-zoekopdracht bracht me voor de deur van St. Anthony’s Bruidssluier Bridal, een non-profitorganisatie die bruiden met krappe budgetten helpt om mooie, betaalbare bruiloften te realiseren. Hun missie vertelt over de enorme hoeveelheid geld die de gemiddelde bruid uit Washington D.C. uitgeeft op je allereerste dag als man en vrouw. Dat is een behoorlijk intense manier om een ??lang en gelukkig leven te beginnen. St Anthony’s maakt reclame voor bruidsjurken met korting, vari?rend van vintage tot couture. Ze richten zich op opties waarmee bruiden "Geweldig" kunnen hebben zonder het enorme prijskaartje dat daarmee gepaard gaat. Ik moet je zeggen, ik ben helemaal aan boord met deze missie!

Dus mijn moeder, mijn 10-jarige toekomstige stiefdochter en ik rijden naar de locatie, die op zaterdag geopend is van 10.00 - 12.00 uur. St Anthonys bridal bevindt zich in Maryland, en we vinden de plek zonder problemen Abiti da cerimonia (dankzij GPS!) In een etablissement genaamd Dogtopia.

Terwijl je naar binnen loopt, zijn er overal trouwjurken - hangend aan rekken gesorteerd op maat. De vrouw bij de receptie vertelt ons dat alle jurken in de winkel te koop zijn voor $ 150 plus bij aankoop van een jurk ontvang je ook een gratis sluier. Ze geeft ons aanwijzingen over de locaties van de kleedruimtes en welk type jurken in welke ruimtes te vinden zijn en stuurt ons naar de aangrenzende kamers. Het enige verzoek? Als de jurk niets voor jou is, hang hem dan op en breng hem terug naar het rek waar je hem op vond. Geen probleem.

Dus we zoeken mijn maat en we gaan naar de kleedkamers met 2 jurken. 10 jurken later (met nog veel meer te gaan) keek ik in de spiegel en daar was het, DE JURK! De jurk die je je voorstelt, de jurk die je zoekt - en hier zit hij op mijn lichaam! Dit is mijn jurk. Pas toen ik wegging, zag ik de naam van de ontwerper op de tags die Brudekjoler nog steeds feilloos waren bevestigd. Dus natuurlijk googlede ik het.

Het blijkt dat mijn droomdag zal worden tentoongesteld door een Illisa by Demetrios designerkleding. De online verkoop van deze jurken is ongeveer $ 3.000 en hun ontwerpen zijn op de catwalk te zien geweest. Niet slecht voor een meisje met een beperkt budget.

St. Anthony’s is een non-profitorganisatie die Washington D.C. / Zuid-Maryland / Noord-Virginia bedient.

Als je niet in dat gebied woont, zie ik nogal wat vergelijkbare bedrijven in andere staten. Het is een Google-zoekopdracht waard.

Ga naar Google en typ uw staat en "trouwjurk zonder winstoogmerk" om te zien of u een vergelijkbare winkel bij u in de buurt heeft.

U moet rekening houden met alle mogelijke extra uitgaven. Als u bijvoorbeeld een jurk bestelt via de catalogus of op het internet, is het www.wearzius.fr mogelijk dat deze wat moet worden aangepast en dat er extra kosten aan verbonden zijn. In sommige gevallen moet u ook voor verzending betalen.

En tot slot, voordat u de jurk kiest, moet u de huwelijkssalon kiezen. Als u op zoek bent naar de jurk van een bepaald merk, informeer dan vooraf naar de vertegenwoordigers. Bekijk ook de sites van bruidssalons. Ze demonstreren vaak hun jurken en je hebt misschien een idee van wat je daar kunt zien.

Dus nu kent u enkele geheimen over het kiezen van een trouwjurk en bent u klaar om op zoek te gaan naar de ideale jurk. Het is natuurlijk aan jou om te beslissen welke jurk het meest geschikt is en je kunt alle regels overtreden. Het is echter beter om aandacht te besteden aan de aanbevelingen om uw verdiensten te benadrukken.